Stock update

Hier weer even een update met betrekking tot Shutterstock..
Ik ben nu net iets langer dan 1 jaar bezig en wil jullie even laten weten hoe het in dat jaar gegaan is.
Ik heb nu momenteel 2109 foto’s online staan.
Hieronder zie je bij de eerste grafiek hoe mijn aantal foto’s online gestegen is gaandeweg het laatste jaar.
Toen ik begon had ik wel al vrij snel 500 foto’s online gezet.. Dat kwam ook omdat ik natuurlijk nog een hele verzameling foto’s op de harde schijf had staan die ik meteen kon uploaden voor stock.. Later toen ik daar door heen was, ben ik gericht voor stock gaan shooten. Wat in mijn ogen wel betere foto’s opleverd. Maar als je begint kun je zeker even door je oude vakantie kiekjes en andere foto’s heen spitten om te kijken of er iets bruikbaars tussen zit. Zo had ik wel wat vakantie foto’s en ook wat foto’s van de katten Ratchet en Spijker die zo op stock konden. Zoals je ook ziet in de grafiek had ik rond januari 2012 even een kleine setback, omdat enkele foto’s verwijderd werden vanwege dat ze graag een nieuwe modelrelease hadden bij die foto’s..Ze vonden de oude niet meer goed genoeg.. Daarom gaat mijn aantal daar iets naar benede.. De foto’s heb ik naderhand wel weer opnieuw online gezet met een nieuwe modelrelease.

Screen Shot 2012-12-04 at 1.43.55 PM

De tweede grafiek toont de downloads. Zoals je ziet gaat dat een beetje up en down maar zit er in het algemeen wel een stijgende lijn in.. De uitschieters zijn meestal de grote downloads die natuurlijk meteen meer opleveren.

Screen Shot 2012-12-04 at 1.44.13 PM

Mijn volgende goal is zo snel mogelijk naar de 5000 foto’s.. En daarna natuurlijk naar de 10.000😉

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

