Over de 2000 foto’s heen!

Ik ben dan eindelijk over de 2000 foto’s heen.
Ik heb er net een paar maanden langer over gedaan dan ik graag gewild had. Maar ik heb nu dan 2000+ foto’s in mijn shutterstock profiel. Ik heb hier net iets langer dan 1 jaar over gedaan. Maar het had zeker ook sneller gekund.. Je bepaalt zelf hoeveel je upload en hoe snel je wilt gaan. Er is een fotograaf op shutter en die heeft binnen 1 jaar zelfs meer dan 200.000 foto’s online gezet. WOW..
Ik verwacht volgende maand ook mijn tweede promotie te gaan halen, waardoor ik weer iets meer ga krijgen per foto.

Hier onder enkele van mijn laatste foto’s:

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

