Mijn werk aan jouw muur?

Mijn werk aan jouw muur!

Op zoek naar unieke kunst voor aan de muur in je huis of je bedrijf?
Een mooie foto ingelijst, op kwaliteits canvas, op posterformaat of op Dibond?
Een foto die je niet in iedere huiskamer ziet?

Nu is die mogelijkheid er!!!
Via werk aan de muur kan iedereen nu een van mijn foto’s kopen.
Er zijn verschillende zoekmogelijkheden. Je kunt zoeken op basis van trefwoorden en stijl, maar ook op basis van kleur en locatie!
Als je het beeld hebt gevonden wat je graag wilt kun je zelf bepalen op welk formaat en op welk materiaal je dit beeld gedrukt wilt hebben.
Op dit moment bestaat de mogelijkheid om te kiezen voor een beeld op dibond (met/zonder acryl laag), canvas (in 2cm en 4,5cm dikte), ingelijste foto’s en posters. En het formaat kan wel gaan tot 2,5 meter breed, voor bijvoorbeeld een canvas.
Werk aan de muur regelt verder alles voor je en je kan makkelijk betalen met b.v ideal. Binnen een paar dagen heb jij je kunstwerk al aan de muur hangen.
Neem maar eens een kijkje op mijn profiel of er een beeld tussenstaat wat je aanspreekt..

Koop mijn werk op dibond, canvas, poster en ingelijst op Werk aan de Muur

Koop mijn werk op dibond, canvas, poster en ingelijst op Werk aan de Muur

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

