Promotie Shutterstock

Ik ben inmiddels over de 1000 foto’s heen bij Shutter en heb daarmee in Februari mijn eerste promotie gehaald. Ik heb mijn doel dat ik binnen 6 maanden een portfolio wilde hebben van meer dan 1000 foto’s daarmee gehaald. De verdiensten zijn nog minimaal, maar er zit wel een stijgende lijn in en je hebt wel de garantie dat veel foto’s online zetten zorgt voor hogere inkomsten. Mijn doel is dan ook om met stock een mooie bijverdiensten of liefst zelfs een fulltime inkomen te generen en dit is zeker mogelijk, maar er gaat gewoon wel wat tijd en werk inzitten om dit te realiseren. Maar als je eenmaal echt veel foto’s online hebt.. (b.v 10.000) dan heb je wel een mooi inkomen er naast wat redelijk stabiel is.

Hier nog een paar van mij laatste stockfoto’s:

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

