Stock update: I had a goal

I had a goal!!
Zo snel mogelijk 1000 foto’s online.
Het grote voordeel van stock is dat je zelf kan bepalen hoe snel je dat doet en hoeveel je wilt verdienen.
Ik heb me aangemeld via een andere fotograaf die mij veel informatie heeft gegeven. Hij krijgt dan ook een beetje betaald als ik een foto verkoop en dat gunde ik hem wel omdat hij mij ook geholpen heeft.
Vandaag ben ik en hem voorbij gegaan qua foto’s en heb ik mijn doen gehaald.. Ik heb 1000 foto’s online.
Nu is eigenlijk mijn volgende doel 1000 euro verdienen met stock, maar dan heb ik nog wel effe te gaan.
Het mooie is wel dat je inprincipe maar 1x werk doet en daar de rest van je stockcarriere over betaald krijgt.
Wellicht is het maar heel weinig 0,25 cent voor een foto, maar 1 foto kan wel 1000de keren verkocht worden en zo toch nog wel een leuk bedrag opleveren.
Momenteel is dit mijn toppertje.. een foto waarvan ik het niet had verwacht maar die dagelijks wel een aantal keer verkocht wordt:

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

