Clubdag Stock Fotografie

Vandaag hadden we een clubdag van stockfotografie. Superleuk om iedereen eens een keer in het echt te ontmoeten en we hadden speciaal voor deze dag ook 3 modellen ter beschikking om foto’s mee te maken. De shoots vonden plaats in de studio van Ivonne Wierink. Alles wat supergoed geregeld en Tromp Willem Kruwt, de fotograaf die mij met stock heeft laten kennismaken, had zelfs voor heerlijke zalm uit Urk gezorgd.

Ook onze modellen Martijn, Joyce en Timo hadden er zin in en vonden het volgens mij hartstikke leuk om aan deze dag mee te werken.

Ik wilde op deze dag graag wat medische, valentine, business en fun and games foto’s maken en dat is goed gelukt al zeg ik het zelf. Uiteraard mede dankzij de acteer talenten van de modellen. Al met al een hele leuke en leerzame dag dus en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

