Foto’s op site en blog

Ik ga proberen om regelmatig enkele shoots op mijn blog te laten zien. Helaas zal dat niet van elke shoot lukken i.v.m tijd, maar ik ga mijn best doen.
Mocht uw kindje niet op mijn blog of site verschijnen dan betekent dat niet dat ik niet blij ben met de shoot.
Ik heb alleen zoveel shoots dat ik onmogelijk elke keer mijn site of blog kan aanpassen wegens tijdgebrek. Een keer in de zoveel tijd update ik mijn site weer met andere foto’s, dus wellicht komt uw kindje er de volgende x wel op te staan..

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

  • Like us op Facebook

  • Prezoom on twitter

    Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

